уторак, 23. август 2016.

FILM

-Ne možeš da zaspiš?
-Ne mogu.
-Hoćeš da snimamo film?
-....
-’Ajde, bre! Jedan filmčić samo.
-Jes’ pa posle da se sjebem načisto do jutra.
-Ali ti to voliš da radiš.
-Volim.
-Dakle, bez audicije TI si glavni lik, naravno.
-Naravno.
-Scenario znaš?
-Od reči do reči, napamet.
-Scenografiju već imaš u glavi, to sam siguran. I ostale glavne likove imaš. I sporedne.
-Mhm..
-I tri i dva i jedan. Akcija! Je l’ ide?
-Stani, stani! Ko je režiser?
-Ja. Dakle, idemo?
-Idemo.
.......
-Eto, bio sam u pravu. Voliš da vrtiš film. Smeškala si se. I smejala glasno i od srca. Ej, ej, a zašto sada plačeš?
-Jer sam bila u pravu. Jer me boli.Svaki trenutak mi otkida parče mesa. Strele iz prošlosti se zabadaju u moje očne jabučice. Film je nestvaran. Bol koju osećam pod prstima opipljiva je, stvarna i stalna. Sad neću da zaspim do jutra, jebeni moj mozgu! I ko producira sve ovo? Ko plaća, bre?
-Kako ’ko’? Pa, ti, draga moja! Uveliko plaćaš suzama i neprospavanom noći. I podočnjacima i podbulim očima u zoru. A jedini gledalac si ti!        

Нема коментара:

Постави коментар