петак, 8. јул 2016.

PSSST!

Evo ovako stoje stvari.
 Moja priča ‘Seks i čokolada’ ima najviše prikaza na blogu što dokazuje da se marketinška teorija o čarobnim rečima pokazala istinitom. Ako koza laže rog ne laže, ako ja izmišljam, statistika je precizna i tačna. Međutim, ono što je meni upalo u oči je da su sve ostale priče imale mnogo vise lajkova na fejsbuku. Dakle, seks nas interesuje, otvorićemo Vanjin blog da vidimo šta će novo nam ispriča o tome, ali nećemo da lajkujemo jer na taj način postajemo transparentni, otkrivamo se, a živimo u malom mestu, svi se znamo, šta će drugi misliti o nama, jer mi smo Avatari, a ne ljudska bića.
Šta će nama seks budiboksnama ?
Seks je i dalje tabu tema.Sredina nam nameće ograničenja, granice se ne pomeraju godinama i vekovima. Filozofski i kontekstualno gledano, sloboda se uvek tiče našeg unutrašnjeg života, stavova, otvorenosti, hrabrosti i namere da upoznamo sebe, da bismo znali gde su nam granice. Ne možemo da forsiramo slobodu, jer onda to nije sloboda, nego robovanje nečemu nametnutom, što nije u skladu sa našom prirodom. Neko iskusan, ostvaren i autentičan neće želeti da menja svoje seksualne navike, jer ga one savršeno zadovoljavaju. Ali ako oseti izazov u nečemu što mu se do tada nije dopadalo, odgovoriće na njega, da proveri da li su se granice još malo pomerile. I to je potpuno normalno. To je priroda ljudskog bića. To smo mi, a ne veštačke tvorevine,  ni ono prvo ni palci.
Tako vaspitani sa svim lancima i okovima u glavi i na telu prenosimo obrasce i našoj deci. Zapravo tim obrascima im i ne dajemo ništa. Molimo Boga da nam ne postave neko ‘škakljivo’ pitanje, da će se informisati o pčelicama i cvetićima preko interneta i starijih prijatelja ili rođaka jer seksualnog vaspitanja još uvek nema u školama, a mi roditelji još uvek ćutimo….
Neka nas onda ne čudi činjenica da je Srbija prva u Evropi po broju abortusa, naročito kod devojaka od 16 do 19 godina, i da im je namerni  prekid trudnoće  jedini vid planiranja porodice. Bravo! Zbog neinformisanosti rizikuju svoje zdravlje, svoje potomstvo, na kraju i svoj život. A mi još uvek ćutimo…

Neka nas ne čudi ni činjenica da je broj seksualno prenosivih bolesti u porastu. Pa ako je hlamidija ili neka gljivica u pitanju , možda se deca i izvuku sa manjim posledicama. Ali ne zaboravimo da Sida vreba i da teorija ‘neće valjda baš mene’ nije sigurna metoda zaštite.  A  mi još uvek ćutimo…

Нема коментара:

Постави коментар