недеља, 10. јул 2016.

LETO MOJE MILO

       Ulazim u parfimeriju u potrazi za lakom za nokte tirkizne boje. Ljubazna prodavačica me prati u stopu. Ja korak levo, ona korak levo, ja desno, ona desno, ja uđem između rafova, ona za mnom. Okrenem se i pogledam je, a ona mi se nasmeši:
-Izvolite.
-Treba mi lak u tirkiznoj boji.
-Mislite mint?
-Mislim tirkizni.
-Ta se boja sada zove mint-i pokazuje mi bočicu laka tirkizne boje-Ovaj?
-Kad sam mazala nokte tom bojom krajem prošlog veka  zvala se tirkizna boja.
Prodavačica prevrće očima. Mint! Ok, ok... Dakle, mint.
      Sledeće što mi treba je krema za sunčanje sa što višim faktorom. Moja koža voli sunce, ne stidi se, ne crveni, odmah krene blago da tamni dok ne dobije preplanulu boju. Ali bombarduju nas nekim informacijama o velikom UV zračenju, pa rekoh da se i ja ’mačkam’ mirišljavom kremom. Ubacujem i nju u korpu.
     Sve ostalo imam. Kupaći kostim sam kupila još proletos dok su bili jeftiniji. Papuče, naočare za sunce i pamučnu tuniku takođe. Šešir mi je beo sa tirkiznim (pardon, MINT!) cvetićima.
    Stojim pred ogledalom i skeniram samu sebe :
Lak na noktima i na nogama i na rukama u mint boji- tu je. (lepa letnja nijansa tirkizne boje, ipak)
Depilirane noge i bikini područje-tu su.(boli, bre!)
Sređeni pazusi-tu su. (muževljevim brijačem, hihihi...)
Naočare za sunce-tu su.(sunce mi nije problem, ljudi su)
Bele papuče-tu su.(udobne, preudobne)
Bela tunika-tu je.( lagana, prelepa)
Šešir beo sa cvetićima u jebenoj mint boji-tu je.(ah, kako damski!)
Celulit-tu je.(ne predaje se baksuz)
Višak kilograma tu i tamo-tu je.( naravno da je tu, gde bi bio inače?)
Strije-tu su.(njih pa posebno volim)
Spremna sam i krećem.
-’Ej, stani-zove me ogledalo.-A osmeh?
   Pogledam se još jednom. Razvučem usne i pojavljuju se beli zubi koji će za koji dan kad pocrnim biti još belji i upadati u oči svojom belinom i blistavošću.
Osmeh-tu je! (uvek je tu, mora da bude!)
Evo me, leto moje milo. Evo idem da se pojim na suncu.
:D

Нема коментара:

Постави коментар