понедељак, 27. јун 2016.

SEKS I ČOKOLADA

Čokolada otelotvorava duh potrošačkog marketinga: potpuno suvišna za našu egzistenciju, a opet budi želju koja se graniči sa zavišnošću.  Sva je čulna, mekana na ugriz, dok se rastapa polako u ustima budi najdublje erotske žudnje i potrebe. Ko je pojede postaje blago euforičan, raspoloženje se popravlja istog momenta, ali na žalost to je proizvod kojem je potrebna zamena samo nekoliko trenutaka nakon konzumiranja jer euforija traje kratko. A želi se ponovo i još. Smatra se luksuzom  iako je dostupna skoro svakome, voljena je i željena u svakoj kulturi koja ju je upoznala.
Čokolada i seks idu zajedno ruku pod ruku, grle se i vole obostrano. Imaju veze sa telom, sa žudnjom, željom i glađu, sa euforijom i popravljanjem raspoloženja.
Postoji marketinški trik da su SEKS, ČOKOLADA, NOVO I BESPLATNO magične reči koje privlače pažnju kupaca. 
’Ali nit je čokolada besplatna nit je seks nešto novo.’ mislim se ja.
Klik!
 Upalila mi se lampica . Kad malo bolje razmislim, svi vole stvari koje su nove i besplatne, čokolada je najomiljeniji ukus, a seks već govori sam za sebe. I krenem da vraćam film u glavi.
Koliko sam puta kliknula na neku reklamu sa magičnim rečima? Bogami, poprilično. Jednom sam  i kompjuter  zarazila virusom, pa je jadničko morao na remont. U biblioteci imam čak šest naslova sa njima. Proverila sam. A tek filmove koje sam odgledala . Pa, mnoge proizvode koje sam kupila neplanirano, a pokazalo se da su potpuno nepotrebni, neupotrebljivi, nedopadljivi.
Upecala sam se. 
I pecam se još uvek.

Pošto  čitate ovaj tekst, upecali ste se i vi. 

Нема коментара:

Постави коментар