уторак, 20. септембар 2016.

PRIČANJE PRSTIMA

-Pričaj mi-šapućem ti dok ležim pored tebe na stomaku.
-O čemu?
-O onome što najviše volim. Onako kako samo ti umeš.
Od potiljka mi silaziš niz kičmu, dodiruješ  mi svaki pršljen i one mladeže za koje te stalno pitam da li su isti, nisu li promenili oblik i boju, a ti se udubiš u posmatranje svakog posebno i na kraju ih zapečatiš poljupcem. Koža je neravna, sva naježena od jagodica tvojih prstiju.
Okrećem se na leđa sa osmehom na usnama. I tvoj kažiprst prelazi preko mojih usana, od ugla do ugla. Cela šaka miluje mi obraz, njom zatvaraš moje oči i pratiš liniju mojih obrva. Osećam tvoje prste u kosi kako je mrse i kako je lagano stežeš. Drugom rukom ideš preko čela, niz nos, zadržavaš se na bradi i rupici u njoj. Ceo krug oko nje. Čujem te kako se smeškaš jer znam da ti je sada u glavi refren pesme Olivera Dragojevića. Onda polako niz bradu, niz grlo do onog  dela gde se grlo i grudni koš spajaju. Znaš onaj deo tela koji je omiljen glavnom liku iz filma ’Engleski  pacijent’ za koji nije znao kako se zove? Na kraju mu je prijatelj rekao kako se zove i on ga je upamtio. I mi smo hteli, ali ga nismo upamtili.
Prstima prelaziš preko rebra kao da ih brojiš, kao da su dirke klavira. Odsviraš mi jednu etidu i dolaziš do pupka. Malim prstom mi pritisneš karličnu kost, izbočenu i štrkljastu, a cela karlica se podiže i nudi se tvojim prstima. Nije te briga.  Miluješ moj ožiljak od carskog reza, i opet se smeškaš jer te podseća na naše dve neizmerne radosti i sreće. Kliziš mi niz butine, do kolena, do listova do zglobova, do stopala.
Onda se prsti vraćaju naviše s unutrašnje strane do onog ožiljka koji je ostao od pada s bicikle kada sam imala šest godina i kada sam vrištala i plakala jer me bol razdirala po celom telu. Sada ne boli. Sada prija milovanje tog bledoružičastog belega i od njega ka svim delovima tela širi se toplina i milost.
 Izvijam se, predem ti, nudim se. A tvoji prsti i dalje prelaze preko mog reljefa, preko najviših brda i tamnih oreola i čvrstih vrhova.  Grudi se podižu i spustaju sve brže dok prsti najzad kreću da istražuju dubine, mračne i vlažne...


-Kako ti umeš lepo da pričaš prstima-šapućem ti izmučenim glasom.

1 коментар: